گوهری که خریدنی نیست !

همۀ سیگاریها میدانند که ترک سیگار از نظر مالی به نفع آنهاست. اگر هزینۀ سیگار یکسال خودتان را حساب کنید و حاصل را ضرب در تعداد سالهایی کنید که قرار است سیگاری بمانید، به رقمی چند صد میلیونی خواهید رسید ! هرچقدر که پولدار باشید، این مبلغ کمی نیست.

اما حرف ما این نیست که سیگار را به خاطر پولش ترک کنید. همه میدانیم که فرد سیگاری به هر قیمتی پول سیگارش را جور میکند و مدتهاست که این هزینه را برای خود توجیه کرده است. تجربه نشان داده است که حرف زدن از ضرر و زیان مالی تأثیر خاصی روی سیگاری ها ندارد. حرف ما این نیست که ترک سیگار صرفاً نوعی پس انداز یا صرفه جویی اقتصادی برای شما خواهد بود، چون همۀ سیگاریها به خوبی از این نکته آگاه هستند.

حرف ما این است:

طبق آخرین برآوردها، شما با ترک سیگار به طور متوسط بین 8 تا 24 سال به عمر خود اضافه میکنید ! باور کنید این چیزی است ک میلیاردها میلیارد ارزش دارد و با پول قابل خریدن نیست.

شما با ترک سیگار بزرگترین هدیه را به خودتان میدهید، که یک تا دو دهه فرصت زندگی است. زندگی تازه و با کیفیتی که همراه با سلامتی بیشتر، سطح انرژی بالاتر و روحیۀ بهتر خواهد بود. باور کنید اگر ماشین زمانی وجود داشت که میتوانستید فقط 3 ماه جلوتر را ببینید و حجم تغییرات کمّی و کیفی زندگی را بعد از ترک سیگار مشاهده کنید، همین حالا بدون درنگ تصمیم به ترک میگرفتید.

ترک سیگار با متد آفتاب آنچنان تجربۀ لذتبخشی است که اطمینان داریم آن را به همۀ افرادی که دوستشان دارید پیشنهاد خواهید کرد.

aftabiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید